Tworzone przez pasjonatów dla graczy

Napędza nas pasja i chęć przełamywania stereotypów dotyczących dynamicznie rozwijającego się świata gier i esportu.

To tylko część osób stojących za sukcesem FRENZY

Za sukcesem FRENZY stoi kilkudziesięciu stałych współpracowników, których działania koordynują dyrektorzy i kierownicy działów:

Rafał Gulatowski

Rafał Gulatowski

CEO

Marcin Kilar

Marcin Kilar

Managing Director

Hubert Habas

Hubert Habas

Sales Director

Marcin Kuźma

Marcin Kuźma

Deputy Director of Operations

Paweł Radomyski

Paweł Radomyski

CTO

Tomasz Borowski

Tomasz Borowski

PR Manager

Bartłomiej Zawadzki

Bartłomiej Zawadzki

Head of Project Management

Ewa Celjowska

Ewa Celjowska

Head of TV Production / Producer

Michał Szafruga

Michał Szafruga

Head of TV Broadcast

Agata Modzelewska

Agata Modzelewska

Head of Post Production

Piotr Mijalski

Piotr Mijalski

Head of Graphic Design

Radosław Nałęcz

Radosław Nałęcz

Business Development Manager

Szymon Groenke

Szymon Groenke

Editor in Chief

Poznaj naszą historię:

I.2015

Narodziny FRENZY

FRENZY zostaje powołane do życia przez kilkuosobowy zespół pasjonatów gamingu i świata esportu. To w ich głowach powstaną pierwsze pomysły, które przyniosą w przyszłości ogromne sukcesy.

V.2015

Pierwsze produkcje

To pierwszy rozdział naszej przygody z telewizją. Transmisja playoffów EU LCS była realizowana zarówno w Internecie, jak i na Polsat Sport News, a za mikrofonem usiadły gwiazdy sceny.

X.2015

Pierwszy event FRENZY

Frenzy to nie tylko transmisje. Stawiać eventy uczyliśmy się właśnie na Hoop Likes Festival w Gdańsku w 2015. Choć ekipa nie mogła liczyć na wiele snu, doświadczenie było nieocenione.

XII.2015

Współpraca z polsatsport.pl

Eventy oraz realizacje transmisji mieliśmy już za sobą, przyszedł więc czas na słowo pisane. Koordynacja działań PolsatSport.pl w zakresie esportu była naturalnym krokiem rozwoju FRENZY.

VI.2016

x-kom Clash 2016

X-KOM Clash 2016 to jeden z pierwszych przystanków organizacyjnej podróży FRENZY. W wydarzeniu wzięło udział ponad 11 tys. osób, pokazując jak szybko rozwija się świat gamingu.

I.2017

ELEAGUE Major: Atlanta 2017

Powrót na antenę Polsat Sport News był związany z Counter Strike: Global Offensive. Tym razem FRENZY produkowało polską transmisję ELEAGUE Major: Atlanta, a na niej popularne Virtus.pro otarło się o wygraną z Astralis w legendarnym finale. Porażka Polaków boli nas do dzisiaj!

IX.2017

Początek współpracy z ESL

We wrześniu 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z ESL w ramach rozgrywek League of Legends ESL Mistrzostw Polski Sezonu 15. oraz przy drugim sezonie Pucharu Polski Cybersport. Jak okazało się później - był to dopiero początek historii wspólnych produkcji.

XII.2017

Produkcja kwalifikacji IEM Pyeongchang

Po nawiązaniu współpracy przy produkcji wydarzeń ESL nie mogło się obyć bez transmisji związanych z cyklem IEM. Pierwszymi, które mieliśmy okazję realizować, były kwalifikacje do IEM PyeongChang w Starcraft II.

III.2018

Eventów z ESL ciąg dalszy

Kolejna edycja ESL Mistrzostw Polski i kolejny Puchar Polski Cybersport nie mogła odbyć się bez naszego wsparcia. Znowu odpowiadamy za produkcję transmisji tych zacnych wydarzeń

IV.2018

FORTNITE SkillCustom CEE

Wielki wybuch popularności Fortnite nie uszedł naszej uwadze, dlatego produkcja transmisji z cyklu SkillCustom CEE po prostu musiała się wydarzyć. Całość realizowaliśmy na kanale PAGO, którego serdecznie pozdrawiamy!

V.2018

Produkcja finałów PlayStation League

Kolejne miesiące to kolejne realizacje. Tym razem połączyliśmy siły z PlayStation w ramach pierwszego sezonu PlayStation League, którego finały mieliśmy przyjemność transmitować w naszym dedykowanym esportowi studio.

VI.2018

Inwestycja w technologie dedykowane reality-show

Pierwsze w całości dedykowane esportowi studio w Polsce to nie wszystko, co przygotowaliśmy. Dalszy ciąg inwestycji przyniósł technologię dedykowaną realizacji programów typu reality-show.

VII.2018

Współpraca przy Warsaw Shore

Z technologii wreszcie trzeba było skorzystać. Na pierwszy ogień poszły nagrania reality show “Warsaw Shore”. Z producentem programu w zakresie rozwiązań technologicznych i ich obsługi współpracujemy po dziś dzień.

IX.2018

Pierwsze kroki z Ubisoftem

Nasze studio esportowe otwiera swoje drzwi dla kolejnej realizacji. Tym razem działamy z Ubisoftem, produkując transmisję z rozgrywek Rainbow Six Siege Masters League.

X.2018

Start kanału Polsat Games

Przełomowy moment w naszej kilkuletniej działalności to realizacja zlecenia Telewizji Polsat, jakim była odpowiedzialność za produkcję treści i transmisji esportowych na nowopowstały kanał Polsat Games. To tutaj wkrótce zadebiutowała Ultraliga League of Legends, Gry Komputerowe Show i inne formaty.

XI.2018

FRENZY x Riot Games

Start naszych działań z League of Legends w telewizji nie obył się bez echa i wkrótce stalismy się wyłącznym partnerem Riot Games w Polsce. Daje nam to możliwość transmitowania League of Legends do końca 2021 roku tylko w Polsat Games, a Ultraliga została oficjalną ligą LoL w Polsce.

I.2019

Produkcja Ekstraklasa Games oraz Cup

Polsat Games ruszyło z kopyta w świecie gamingu i esportu, lecz ten drugi nie zatrzymał się tylko na League of Legends. Wkrótce byliśmy odpowiedzialni za produkcję transmisji Ekstraklasa Games i Ekstraklasa Cup w gry z serii FIFA. Finalny produkt trafił do Internetu i telewizji.

IV.2019

Dalsza współpraca z Ubisoftem

Niedawno zaczynaliśmy współpracę z Ubisoftem w ramach Rainbow Six Siege Masters League, a tutaj już sezon drugi i trzeci. Ponownie odpowiedzialni byliśmy za produkcję transmisji rozgrywek.

XII.2019

Polski Weekend Gwiazd

Polski Weekend Gwiazd to jeden z naszych ulubionych projektów. Zebraliśmy rzeczone gwiazdy polskiego League of Legends w ramach dwóch magicznych dni aktywności. Produkcja wydarzenia była czystą przyjemnością.

I.2020

Współpraca z KSW

Za sobą mamy już pierwsze realizacje na planie “Warsaw Shore”, a reality show nie są nam obce. Kolejne kroki stawialiśmy na tej płaszczyźnie na plane “KSW: Tylko Jeden”, gdzie dostarczyliśmy i obsługiwaliśmy technologie video.

IV.2020

Kolejny rok, kolejny sezon Rainbow Six

Rainbow Six Polish Masters 2020 to następny rozdział wspólnej księgi, którą w tym jakże ciekawym tytule esportowym mieliśmy (i mamy!) okazję pisać. Jak zawsze, odpowiedzialni byliśmy za produkcję transmisji.

V.2020

GWENT Open

Esport nie schodzi nam z ust, chociaż zasadniej pewnie byłoby powiedzieć - z rąk. Tym razem produkujemy transmisje z cyklu GWENT Open we współpracy z CD Projekt Red.

VI.2020

Więcej niż gra.

Realizacja filmu dokumentalnego “Więcej niż gra. Społeczność League of Legends w Polsce” na zlecenie Riot Games to pewnie jedno z największych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Gwarantujemy Wam, że robienie filmu w teorii brzmiało łatwiej, ale jesteśmy bardzo dumni z rezultatów wielomiesięcznych zmagań.

VI.2020

Współpraca z RedBullem

Wracamy do League of Legends w ramach produkcji transmisji rozgrywek RedBull SoloQ. Zdradzimy Wam sekret, że wyłoniony w ramach turnieju zwycięzca wkrótce zadebiutował w Ultralidze.

IX.2020

Produkcja Valorant Act 2: Invitational

Niedawny debiut nowych tytułów Riot Games był ogromnym wydarzeniem w świecie esportu, które naturalnie musiało przełożyć się na organizację turniejów. Jeden z nich, a dokładniej Valorant Act 2: Invitational mieliśmy przyjemność produkować od strony transmisyjnej.

X.2020

Początek współpracy z PLE

Przechodzimy od jednej strzelanki w drugą. Chwilę po rozgrywkach Valoranta produkujemy transmisję rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej w Counter-Strike: Global Offensive.

XII.2020

Premiera Cyberpunk 2077 w TV

Wydanie gry Cyberpunk 2077 było jednym z największych wydarzeń świata gamingu w 2020 roku. Naszą cegiełką w całości była produkcja transmisji z oficjalnej polskiej premiery we współpracy z CD Project Red.

I.2021

Ultraliga Teamfight Tactics

Ultraliga to już nie tylko League of Legends! Oficjalnie do życia powołana zostaje Ultraliga Teamfight Tactics, którą organizujemy i produkujemy do dziś!

III.2021

Ciąg dlaszy współpracy z PLE

Współpraca z Polską Ligą Esportową trwa w najlepsze. Tytułem wiodącym ponownie staje się Counter-Strike: Global Offensive. To właśnie transmisję z rozgrywek w Dywizji Mistrzowskiej przyszło nam produkować w 2021 roku.

IV.2021

Warka Planet of Gamers Cup

Tęskniliśmy za dużymi wydarzeniami na żywo i w sukurs przyszła nam Warka w ramach produkcji transmisji z Warka Planet of Gamers Cup. Było super!

V.2021

GAMING DAYS EURO RTV AGD

Eventów ciąg dalszy, tym razem odpowiedzialni jesteśmy za produkcję transmisji GAMING DAYS EURO RTV AGD.

VII.2021

Kolejny sezon RedBull Soloq

Czas mija, a my znowu produkujemy transmisje RedBull SoloQ w League of Legends. Przy okazji realizujemy także transmisję z turnieju dla Europy Centralnej StarCup w Teamfight Tactics we współpracy z Riot Games.

VIII.2021

Produkcja podcastu League of Legends

Nowości zawsze są przez nas mile widziane, a podcastu jeszcze nie produkowaliśmy. Z pomysłem na stworzenie treściwego show wyszło Riot Games i tak powstał LORECAST, w którym eksperci opowiadają o historii świata Runeterry.

IX.2021

Rainbow Six Polish Masters 2021

Docierając tak daleko w naszej osi czasu nie powinieneś być zdziwiony, że po raz kolejny cieszymy się współpracą przy projekcie Rainbow Six Polish Masters 2021, gdzie, jak zawsze, odpowiedzialni byliśmy za produkcję transmisji na żywo.

X.2021

PGL Major Stockholm 2021

Z Majorem w Counter-Striker: Global Offensive ostatni raz mieliśmy bliżej do czynienia lata temu, więc musieliśmy sobie parę rzeczy odświeżyć, ale produkcja polskiej transmisji PGL Major Stockholm 2021 była dla nas wielką przyjemnością!

XI.2021

List Intencyjny z EKSTRAKLASA S.A.

Ekstraklasa Games to projekt o ogromnym potencjale, dlatego chętnie podpisaliśmy list intencyjny z EKSTRAKLASA S.A. w sprawie produkcji transmisji tego cyklu w nadchodzących latach 2021-2023.

2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021

Kariera

frenzy crew
frenzy crew

Czekamy na Ciebie

Marzysz o tym, aby rozwijać się wśród profesjonalistów? Chcesz być blisko najważniejszych wydarzeń esportowych i gamingowych? Nie zwlekaj — odezwij się do nas już dziś!

Sprawdź oferty pracy
Kinga Rybicka - Redaktor gamingowy

“Jeszcze rok temu byłam tylko jednym z wielu studentów. Dziś dzięki pracy we Frenzy rozwijam pasję i spełniam swoje marzenia!”

Kinga RybickaRedaktor gamingowy

To nie wszystko. Przez ponad 5 lat naszej działalności zrobiliśmy więcej. Dużo więcej.

Porozmawiajmy